Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben die hier niet beantwoord wordt, of gewoon liever persoonlijk contact hebben, dan zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar.

Wat is jullie retourprocedure? (alleen voor kant en klare artikelen)

Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling! Het retourneren van een artikel op maat of met eigen print is helaas niet mogelijk. Kant-en-klare artikelen, zoals bijvoorbeeld een parasolvoet of een spanner met spinhaak kunnen binnen 14 dagen na ontvangst wel geretourneerd worden. Het is belangrijk dat het artikel in de originele verpakking zit, onbeschadigd en compleet is. 

Wil je een artikel retourneren? Neem dan binnen een week na ontvangst van het product dat je wilt retourneren contact met ons op, download het retourformulier en stuur het artikel naar: Spandoek.nl, Impact 8, 6921RZ Duiven. Let op: Neem eerst contact op, om er zeker van te zijn dat het betreffende product geretourneerd kan worden!

Het volledige aankoopbedrag staat binnen 14 werkdagen na ontvangst weer op je rekening. Indien je je volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de verzendkosten terug. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

Hoe meld ik een klacht?

Wij doen ons uiterste best om het onze klanten naar de zin te maken. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, kun je contact met ons opnemen. Dit kan via ons telefoonnummer 088-3252555 of via info@spandoek.nl. Wij zullen u in de meeste gevallen verzoeken om een foto van het niet correct geleverde product naar ons te mailen.

Waar upload ik de foto’s voor een reclamatie?

U kunt een foto van het product dat niet aan uw wensen voldoet via info@spandoek.nl naar ons sturen.

Hoe snel wordt mijn klacht in behandeling genomen?

U krijgt altijd binnen 24 uur een reactie van ons.