Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben die hier niet beantwoord wordt, of gewoon liever persoonlijk contact hebben, dan zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen i.p.v. dat hij verstuurd wordt?

Ja, je bestelling kun je bij ons ook afhalen op werkdagen tussen 8.00-17.30 uur.

Wat wordt precies bedoeld met levertijd?

De levertijd is het aantal dagen dat tussen het moment van het aanleveren van je bestanden (gereed voor druk) en de levering van je bestelling zit. Bestanden die op werkdagen voor 11:00 uur bij ons binnen zijn kunnen in sommige gevallen de volgende dag al geleverd worden. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat je bestelling een dag later dan gepland bezorgd wordt. Voor 24- en 48-uurs spoedorders kunnen wij geen tijdslevering garanderen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De leverdatum die tijdens het bestelproces op de website gekozen wordt is hierin leidend, mits de drukklare bestanden voor 11:00 uur bij ons binnen zijn. In sommige gevallen kan zelfs de volgende dag al geleverd worden. In uitzonderlijke gevallen kan het echter voorkomen dat je bestelling een dag later dan gepland bezorgd wordt. Wanneer je op rekening koopt wordt de aanvraag hiervoor vooraf beoordeeld. Dit heeft invloed op de levertijd. Voor 24- en 48-uurs spoedorders kunnen wij geen tijdslevering garanderen.

Hoe weet ik wat de levertijd is?

Wanneer je een product hebt samengesteld in de product configurator dan kun je kiezen uit een aantal verschillende levertijden en daaraan gekoppelde prijzen. Levertijden variëren afhankelijk van het gekozen product van minimaal 1 werkdag tot maximaal 15 werkdagen. Kijk voor de mogelijkheden per product in de product configurator.

Ik wil een product graag sneller krijgen dan de levertijd die wordt aangeboden. Kan dat?

In uitzonderlijke gevallen is dit mogelijk, mits de planning het toelaat. In dat geval adviseren wij je ons te bellen en te vragen naar de mogelijkheden van dat moment.

Wat zijn de kosten voor een extra afleveradres?

Voor ieder extra afleveradres worden de verzendkosten apart berekend aan de hand van grootte en gewicht van het pakket.

Met welke transporteur verzenden jullie de bestellingen?

Wij maken gebruik van verschillende transporteurs.

Wat gebeurt er met mijn pakket(ten) als ik niet aanwezig ben?

Het pakket wordt mee terug genomen en de volgende dag nogmaals aangeboden.

Is het mogelijk om mijn pakket in het buitenland af te leveren?

Dat is mogelijk. In dat geval kun je contact met ons opnemen om de tarieven voor het betreffende land op te vragen.

Kan mijn bestelling ook blanco (zonder afzender) naar mijn klant verzonden worden?

Ja, dat kan. Wij kunnen de bestelling uit jouw naam aan de betreffende klant verzenden. Dit kan indien gewenst bij het afronden van je bestelling worden aangegeven.