Veelgestelde vragen

Mocht je een vraag hebben die hier niet beantwoord wordt, of gewoon liever persoonlijk contact hebben, dan zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er bij Spandoek.nl?

Als het bestelproces is afgerond heb je de keuze te betalen met Paypal, iDeal, met creditcard of op rekening. In het geval het je voorkeur heeft om op rekening te kopen wordt de aanvraag hiervoor vooraf beoordeeld. Deze mogelijkheid leveren wij in principe alleen aan terugkerende klanten.

Welke betaalmethode moet ik kiezen wanneer ik contant wil betalen bij afhalen?

Je kunt in dat geval aangeven dat je 'op rekening' wilt kopen. Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven dat je contant wilt afrekenen bij het ophalen van je bestelling.

Wat is de betalingstermijn voor het bestellen op rekening?

De betalingstermijn bedraagt in alle gevallen 14 dagen.

Hoe geef ik een apart aflever- of factuuradres op?

Dit kan eenvoudig aangegeven worden bij het afronden van je bestelling.

Hoe wijzig ik het factuuradres?

Je persoonlijke gegevens kun je op elk moment via je eigen account op www.spandoek.nl aanpassen.

Is er een beveiligde internetverbinding wanneer ik betaal?

Ja. Je wordt via onze betalingspartner naar een veilige omgeving geleid.

Wanneer wordt de betaling van mijn geannuleerde order gerestitueerd?

In voorkomende gevallen wordt je betaling binnen 2 werkdagen gerestitueerd.

Hoe geef ik een apart aflever- of factuuradres op?

Dit kan eenvoudig aangegeven worden bij het afronden van je bestelling.